Osobní odběr na výdejním místě Zásilkovna.cz

  • Zásilku si budete moci vyzvednout na Vámi vybraném výdejním místě Zásilkovna.cz do 2 pracovních dnů od potvrzení objednávky.
  • Vybíráte z více než 2085 výdejních míst po celé ČR.
  • Jak balíček zásilkovně předáme, přijde vám e-mail s číslem pro sledování zásilky online.
  • Vyčkejte až vám Zásilkovna pošle SMS s heslem pro vyzvednutí zásilky.
  • Balíček budete mít uložen 7 dní.
  • Zákaznický servis Zásilkovny je 

    Telefon: +420 216 216 516 (PO-PÁ 8:00 – 18:00)

cena dopravného je:

0 Kč (objednávka nad 1000 Kč s DPH)*

52 Kč (objednávka pod 1000 Kč s DPH)* 

Odeslání společností Česká pošta 

  • Česká pošta doručuje zboží obvykle do 48 hodin po celé ČR.
  • Potvrzení Vám přijde na email ihned.
  • O dalším pohybu balíčku vás bude informovat zvolený dopravce, a to na e-mail nebo telefon, který jste uvedli v objednávce.
  • Při placení bankovním převodem balíček expedujeme až po obdržení platby.
  • Dopravu máte zdarma při nákupu nad 1 000 Kč.
  • Zboží je doručováno v pracovní dny 8:00-19:00, přesný výběr hodiny dodání není, bohužel, možný. 

cena dopravného je:

0 Kč (objednávka nad 1000 Kč s DPH)*

89 Kč (objednávka pod 1000 Kč s DPH)* 

Odeslání společností DPD - Doručení na adresu v ČR

  • DPD doručuje zboží obvykle do 2-3 pracovních dnů po celé ČR.
  • Objednávky do 12:00 předáváme dopravci ještě ten samý den, ostatní expedujeme druhý den.
  • Potvrzení Vám přijde na email ihned.
  • O dalším pohybu balíčku vás bude informovat zvolený dopravce, a to na e-mail nebo telefon, který jste uvedli v objednávce.
  • Při placení bankovním převodem balíček expedujeme až po obdržení platby.
  • Dopravu máte zdarma při nákupu nad 1 000 Kč.
  • Zboží je doručováno v pracovní dny 8:00-19:00, přesný výběr hodiny dodání není, bohužel, možný.   

cena dopravného je: 

0 Kč (objednávka nad 1000 Kč s DPH)*

 79 Kč (objednávka pod 1000 Kč s DPH)* 

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ

  • Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
  • Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Pokud zásilka žádné vady nevykazuje, není dopravce povinnen vyčkat otevření zásilky.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.