Zásilkovna

  • Doprava je za 52 Kč, při zaplaceném nákupu nad 1000 Kč je ZDARMA.
  • Vybíráte z víc než 3000 výdejních míst po celé ČR.
  • Zásilkovna vám pošle SMS s informacemi o vyzvednutí a heslem.
  • Balíček na vás počká 4 dny.
  • Zákaznická linka Zásilkovny je +420 216 216 516 (PO-PÁ 8:00 – 18:00).

DPD

  • Doprava je za 75 Kč, při zaplaceném nákupu nad 1000 Kč je ZDARMA.
  • Pohyb svého balíčku můžete sledovat na www.dpd.com. Oddělení zákaznické péče je vám k dispozici na telefonním čísle 225 373 373 každý všední den od 7:00 - 18:00.

Česká pošta

  • Doprava je za 93 Kč, při zaplaceném nákupu nad 1000 Kč je ZDARMA.
  • Doručení na jakoukoliv adresu v ČR.
  • Po předání zásilky České poště vám přijde e-mail a SMS s informací o pohybu balíčku.
  • Pohyb svého balíčku můžete sledovat na www.ceskaposta.cz.
  • Zákaznická linka České pošty je 840 111 244.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ

  • Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
  • Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Pokud zásilka žádné vady nevykazuje, není dopravce povinnen vyčkat otevření zásilky.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.